Actuele informatie voor leden van de WSV Kraggenburg

Op zoek naar een nieuwe Havenmeester;

De weersverwachtingen wijzen erop dat de winter langzaam plaatsmaakt voor de lente. Dat is iets waar we allemaal naar uitkijken, net als het bestuur. We zijn de afgelopen winter al druk bezig geweest met de voorbereidingen voor het komende seizoen.

We hebben echter nog steeds geen havenmeester kunnen vinden. Daarom doen we een beroep op onze leden. Als u interesse heeft in deze functie, kunt u een sollicitatiebrief met uw motivatie sturen naar secretaris@wsvkraggenburg.nl U kunt ook altijd contact opnemen met een van de bestuursleden als u vragen heeft over wat de functie inhoudt.

Factuur 2024/ 2025 wordt medio April verstuurd.

Als u geen factuur heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. Het kan zijn dat de verstuurde mail daar terecht is gekomen. Als dat ook niet zo is, wilt u dat dan doorgeven via penningmeester@wsvkraggenburg.nl Het kan ook zijn dat uw mail adres niet juist is in onze administratie.

Jaarvergadering;

De jaarvergadering vindt plaats op de derde vrijdag van april, tenzij het een paasweekend is. De locatie is het Klokhuis in Kraggenburg. De vergadering begint om 19:30 uur en de zaal gaat open om 19:00 uur. Voor 2025 is de vergaderdatum 18 april.

Mocht u hier niet bij aanwezig kunnen zijn, dan dit graag ruim van te voren aangeven bij de secretaris via het volgende mail adres secretaris@wsvkraggenburg.nl, mocht deze vrijdag wel vallen tijdens het paasweekend zal u hier via de mail bericht van ontvangen en zal de jaarvergadering verplaatst worden naar dan te noemen datum.

Werkzaterdagen;

Werkzaterdagen zijn er op  23 maart en 20 April 2024 in het voor jaar, 19 oktober en 2 november 2024 najaar indien u verwacht wordt op een van deze datums zult u ruim van te voren de uitnodiging ontvangen u aangeboden door de werkcommissie via mail of telefonische.

Omheining terrein;

Het terrein rondom onze jachthaven is gedeeltelijk omheind, toegang is alleen mogelijk doormiddel van de bij u bekende cijfercode, mocht u deze code niet weten kunt u een mail sturen naar info@wsvkraggenburg.nl met daarin het verzoek tot deze code.

Facebook groepspagina

Wordt ook lid van onze Facebook groepspagina en deel hier jullie tips of andere informatie aangaande de haven, omgeving of andere zaken betrekking tot het varen. Klik hier om de pagina te vinden.