Nieuws 06-10-2023

Havenmeester info;

Op dit moment is er geen vaste havenmeester bij ons op de haven permanent aanwezig, mocht u vragen hebben tijdens uw verblijf in onze mooie haven kunt u contact op nemen met Raymond Dijkstra (Bestuurslid Havenindeling) via het telefoon nummer 06-21222274. Wij wensen u veel plezier tijdens uw verblijf bij ons in de haven watersportvereniging Kraggenburg.

Open vuur en barbecue

Open vuur is verboden op de haven, barbecue is alleen toegestaan (na overleg met de havenmeester) wanneer de barbecue op stenen geplaatst is, uiteraard met alle mogelijke veiligheidsmaatregelen in acht nemende, zeker tijdens de droge periode hier extra aandacht voor.

Ligplaatsen

Op dit moment zijn er 2 ligplaatsen beschikbaar in de wachtkamer;

Mocht u hier belangstelling bij hebben kunt u zich aanmelden door hier te klikken en het formulier in te vullen.

Voor meer informatie aangaande de kosten, klik dan hier en lees het stukje Wachtkamer leden.

Verkoop komsteiger

De komsteiger is begin dit jaar verkocht. Het bestuur heeft daartoe besloten (uiteraard met toestemming van de leden) om de volgende redenen;

• Hoge kosten t.a.v. het nodige onderhoud.
  • Moeilijk boxen te verhuren i.v.m. de ligging, de vele waterplanten en geen voorzieningen.

Daar dit aanbod zich voordeed namens de gemeente NOP heeft het bestuur hiermee ingestemd, dit uiteraard na de leden geraadpleegd te hebben via de mail op 25-10-2022.